Wednesday 15 February 2012

PENDAMPING SEPANJANG HAYAT

Salam pkenalan buat semua. Ingin saya bkongsi sedikit info mengenai amalan & penggunaan seharian kita untuk dimanfaatkn demi kesihatan yang bpanjangan.

Secara umumnya kita mgetahui pelbagai jenis produk plastik dipasarkan, diragui tahap keselamatanya. Namun masih ramai di antara kita tidak mengambil peduli tentang aspek2 keselamatan yang patut diamalkan. di sini akan saya paparkan produk yang dijamin tahap keselamatanya untuk digunakan sepanjang hayat.

Ramai yang telah mengetahui tentang TUPPERWARE. TUPPERWARE adalah satu produk yang memberi kepuasan terhadap setiap penggunanya. Ini terbukti apabila TUPPERWARE sentiasa memperbaharui setiap kelengkapan dari masa ke semasa baik dari segi kualiti, reka bentuk yang bersesuaian dengan penggunaan dan menampilkan warna-warna yang menarik mengikut peredaran zaman.

Di bawah adalah kelengkapan yang ditawarkan untuk anda sekeluarga bagi memenuhi kepuasan dan kepentingan anda. Untuk maklumat lanjut, saya boleh dihubungi di talian : 012-3589764 (AIn Farhana) untuk maklumat lanjut berkaitan harga dan stok.








Bersambung.........

No comments:

Post a Comment